Czterodniowa wycieczka w góry
31 maja uczniowie klas Ib, IIIh i IIId wraz z opiekunami (J. Marczuk, I. Zakrzewska, A. Pasiński, K. Snochowski) wybrali się na czterodniową wycieczkę do Zakopanego. Program wyjazdu był bardzo zróżnicowany i bogaty, każdy mógł więc znaleźć coś dla siebie. Pierwszego dnia, w drodze na Podhale, wycieczka zatrzymała się w Oświęcimiu i Brzezince, gdzie zwiedziliśmy, zachowany z czasów II wojny światowej, hitlerowski obóz zagłady Auschwitz-Birkenau. W kolejnych dniach odwiedziliśmy m.in.. Morskie Oko - największe górskie jezioro w Polsce, powstałe w wyniku wielkiego zlodowacenia. Mimo długiej drogi, którą musieliśmy przebyć, aby tam dotrzeć, widoki zapierały dech w piersiach i wszyscy jednogłośnie stwierdzili, że było to warte zobaczenia. Odwiedziliśmy także, dobrze znaną w Zakopanem, Dolinę Strążyską, gdzie mogliśmy podziwiać wodospad Siklawicę i odpocząć w schronisku dla turystów. Zajrzeliśmy nawet do tradycyjnej, góralskiej bacówki, gdzie mieliśmy okazję spróbować regionalnych oscypków i żętycy. Byliśmy również na popularnej ul. Krupówki, prawdopodobnie najbardziej znanej ulicy Zakopanego, którą corocznie odwiedzają tysiące turystów. Każdy z nas miał wtedy czas na zakupienie upominków i posilenie się przed dalszą drogą. Następnie wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę, skąd widać było dosłownie całą okolicę i chętnie robiliśmy tam pamiątkowe zdjęcia. Wieczorami mogliśmy korzystać z boisk do siatkówki oraz piłki nożnej, jakie oferował nam ośrodek w Białym Dunajcu, w którym się zatrzymaliśmy, oraz odpoczywać po wyczerpujących wycieczkach w góry. W drodze powrotnej do domu zwiedziliśmy piękny, drewniany kościół w Dębnie, prawdopodobnie zachowany jeszcze z czasów średniowiecznych oraz wąwóz Homole i piękną Niedzicę w Pieninach, gdzie odbyliśmy rejs statkiem. Zatrzymaliśmy się także w restauracji McDonald’s. Wróciliśmy opaleni, zmęczeni i pełni wrażeń oraz nowych doświadczeń.