Wycieczka klas siódmych

18 października klasy siódme pod opieką wychowawców (I. Zakrzewskiej, S.Pelizg, K.Snochowskiego) wyjechały na dwudniową wycieczkę do Kazimierza Solnego i Sandomierza.

Po drodze zajrzeliśmy do Puław, by spacerować po parku i oglądać pałac rodziny Czartoryskich. W Kazimierzu przewidzianych było mnóstwo atrakcji i wejście na górę Trzech Krzyży, zwiedzanie Wzgórza Zamkowego, kamieniczek, kościoła farnego, a przede wszystkim przejażdżkę samochodami terenowymi po kaźmierskich wąwozach. Wieczorem czekało na nas ognisko i zabawy integracyjne.

Drugi dzień przeznaczony był na zwiedzanie Sandomierza. Niestety, nie spotkaliśmy ojca Mateusza, ale przeszliśmy Podziemną Trasą Turystyczną, widzieliśmy Ucho Igielne, Zamek Królewski, Rynek z Ratuszem i kamieniczkami. Historię średniowiecznego rycerstwa ubarwioną aktualnościami z życia youtuberów i innych współczesnych celebrytów poznaliśmy w zbrojowni rycerskiej, gdzie przebraliśmy się w stroje z epoki.

Stwierdziliśmy, że także jesienią można odbyć niezapomnianą wycieczkę.