![]() |
Udokumentowanie wykorzystywania
powierzonego sprzętu - Maj 2024 |
Edukacja wczesnoszkolna W maju uczniowie uczęszczający do świetlicy pod opieką wychowawców świetlicy bawili się w małych cukierników wykonując pyszne gofry. |
![]() |
![]() |
![]() |
Dzięki sprzętowi powierzonemu naszej szkole m,oża było przeprowadzić warsztaty dotyczące przygotowywania włoskiej pizzy |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Jak układać naczynia na stole? Czy położenie sztućców ma jakieś znaczenie? Na te pytania potrafią odpowiedzieć uczniowie klasy 1 c, którzy na zajęciach techniki uczyli się zasad savoir-vivre przy stole. Podczas lekcji pierwszoklasiści korzystali z naczyń i sztućców zakupionych w Programie Laboratoria Przyszłości. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
W maju uczniowie klasy 1d poznawali „savoir vivre” przy stole. Uczyli się przygotować stół do posiłku, rozkładali talerze, sztućce i kubki. Na koniec przypomnieliśmy zasady kulturalnego zachowania przy stole. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |